Mina solglasögon/nördglasögon

I brist på annat samlade jag ihop mina glasögon och tog bild på dem.

maria:

hej fina lilla emelie ♥

har inte kollat din blogg på ett tag, såg nyss att du gjort en ny bara. så jag ska kolla lite nu hihi.. som vanligt.

hoppas det är oki med dig. puss

2011-08-12 - 19:35:58
Johanna:

Snygga! :)

2011-08-12 - 23:24:56
Länk: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Celine - En Aspergare i mängden:

Just sådanna glasögon använder jag inte. Har vanliga med styrka. Utan dem behöveer jag en ledarhund typ för en blindkäpp skulle jag nog bara peta ut ögonen med. =)



Vill dock ha tag på vanliga solglasögon som liksom kan sättas utanpå de glasögon jag har. Men sådanna e ju tokdyra.

2011-08-12 - 23:43:06
Länk: http://phantazia.blogg.se/
Celine - En Aspergare i mängden:

Åh! Såg just att du länkar till mig. Tack söta du. Slänger genast in en länk till dig också. =)

2011-08-12 - 23:44:55
Länk: http://phantazia.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.