And I've never felt so lonely, in my entire life

Jag fryser. Det är verkligen svinkallt här hemma trots att båda elementen står på högsta. Usch. Får sitta i sängen med täcket över mig för att inte frysa ihjäl...

Jag mår inte så bra. Skriver en del om det i min andra blogg så tänker inte ta upp det här också. Men det är inget vidare med mig. Känner mig som en katastrof ungefär. Mamma blir arg på mig och tycker jag är självisk, men hon förstår inte hur det är. Jag kan inte hjälpa att jag behöver skära mig, som hon tycks tycka att jag visst kan. Och jag vet att folk omkring mår dåligt när de får höra, men det hjälper ju inte mig. Det blir ju bara värre istället.

Nåväl, ska inte skriva mer om det. Det är så komplicerat.

Vad har ni för er i kylan?
Rebecca:

Ta hand om dig Emelie <3

2011-12-07 - 21:00:56
Länk: http://kentspoke.blogg.se/
marcus:

åh tack emelie,blir så glad att få höra det från dig.Du är en person som jag verkligen ser upp till,du är så fin!kram

2011-12-07 - 21:05:21
Länk: http://photosbymarcus.blogg.se/
Madelene ~ Att leva med Autism:

Jag skulle gärna vilja läsa din andra blogg då jag följt dej väldigt länge och finner det du skriver intressant. Känner igen mej själv i mycket av det du skriver så vore ''kul'' att få följa den andra bloggen.

2011-12-07 - 21:52:04
hanna:

jag halkar runt på istäckta marker, oroar mig för smått som stort och försöker hitta min inspiration igen.



vad gör du själv?



ps. mysig blogg du har!

2011-12-07 - 23:57:13
Länk: http://popbarn.blogg.se/
Rebecca:

sv; åh tack så jättemycket Emelie <3

och ja, hatade namnet på min andra blogg så var väl därför jag bytte

2011-12-08 - 19:10:09
Länk: http://kentspoke.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.