Dagsplaner etc

Vaknade tidigare än jag skulle idag. När jag vaknade till märkte jag att Zelda låg på min mage, fast under täcket. Hon är så söt, min lilla prinsessa.

Om två timmar ska jag vara hos psykologen. Halv ett tar jag bussen. Vad jag ska göra tills dess vet jag inte, jag är redan färdigfixad så att sova är inte ett alternativ ifall sminket eller håret skulle bli förstört.

Efter min tid hos psykologen ska jag vara med Emma, vilket ska bli jätteskoj. Imorgon ska vi plus en till gå på spelning med b la Mimikry. Kommer bli kalas, om publiken inte är så stel som sist jag var på spelning på det stället.

Ha det fint allihop. Vi hörs senare. Pusshej.
Tiina:

Hoppas mötet med psykologen kommer till att gå bra och att du får veta resultatet för frågorna som du svarade på sist.



Jag är otroligt tacksam för att jag slapp får extra avgifter på rökningen, det är fan att pengar ska styra allt i livet! :/

2011-12-09 - 12:47:33
Länk: http://mylifemyfeelings.blogg.se/
Emma:

Det ska bli kul att träffa dig både idag & imorgon :D. Vi är bäst!♥

2011-12-09 - 14:06:05
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Sandra:

Åh, blev så ledsen imorse när jag skulle läsa din blogg och det stod att den inte fanns! Trodde till en början att du hade tagit bort den, men jag tror bara att det var fel på blogg.se.

Vill bara att du ska veta att jag tycker att du är fin! Hoppas du har en bra dag i stormen. Hade precis strömavbrott här och fick panik - inte roligt. Ta hand om dig! Stora styrkekramar! <3

2011-12-09 - 15:01:14
Länk: http://mynameissandylou.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.