Grattis syster!

Idag firades min syster. På tisdag fyller hon 21 år, men vi firade henne idag. Hon fick Max Factor foundation och ett ljusrosa nagellack av mig.
Vi var där, mamma, Tommy och jag, till fem ungefär. Halv sex kanske. Efter ett tag kom systers pojkväns mamma och man och var med. Jag var ganska frånvarande, kände att jag inte kunde bidra med något, så spenderade tiden med att gosa med deras två katter; Buffy och Spike, som växt jättemycket sen sist jag såg dem och de var så fina!

När jag kom hem gick jag och la mig efter att ha gosat lite med snuttiga Zelda. Var så otroligt trött efter att ha varit iväg, även om det bara var en kortare stund. Vaknade av att mobila teamet ringde och var på väg hem till mig, sedan gjorde jag te och pratade med dem, som kom precis när jag satt på vattnet till teét.

Snart är det julafton. Kan inte riktigt förstå att tiden går så fort, trots att den egentligen går väldigt långsamt. Men jag ser fram emot jul; att träffa mormor och äta god mat, ge bort presenter osv. Allt det där, för det är rätt fint ändå. Trots att jag hatar sociala sammanhang.
marcus:

Det var så lite så,tycker du är så fin och snäll så du får självklart veta vad den heter!

2011-12-19 - 18:34:44
Sam ~ *:

Sv; Tack, men det är du som är fin!

Utanför Ulricehamn om du vet vart det ligger? :3

2011-12-20 - 22:05:58
Länk: http://samspooky.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.