Daz hår & daz ring

Ja, här är då resultatet av MOOD Silvergrå. Det blev inte som jag tänkt men ändå okej. Hade velat ha det lite mer silver och inte askblont. Ungefär så här ser min natuliga hårfärg ut, fast mörkare. Inte så fin, nej nej. Därför jag färgar över den ehehehe.

Nya smycket också. Tycker det blev fint.

Just nu: lyssnar på Coldplay och ska nog bege mig ut i kylan för att ta en cigarett. Mm, det låter väl bra. Fast det är så satans kallt ute! Dumma vintern...

På torsdag ska jag träffa Emma. Vi ska göra stan osäker, hoho. Det är vi bra på <; Ska bli awesome, Emma är awesome. Och jag då. Lite, i alla fall. På tisdagar är jag awesome, säger vi. Låter la bra elluurrr?

marcus:

åh tack:) gud så fin du är,helt sjukt!och snygg design!!

2011-11-29 - 19:03:19
Emma:

Ska bli kul att träffas imorgon:)

vi är awesome tillsammans!♥

2011-11-30 - 18:41:27
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Melinda:

Galet fin hårfärg, passade dig jättebra! Och piercingsmycket var snyggt :)

2011-11-30 - 21:47:58
Kim:

Hejdu, hittade till din blogg när jag googlade på MOOD silvergrå. Har köpt färgen och har tänk färga i helgen, så har några funderingar till dig som uppenbarligen använt färgen. Har läst att man bör ha i den i ca 3 minuter eller 5 (då i fuktigt/blött hår) för att få en silverton i håret och undvika att bli helt gråhårig. Undrar nu hur läge du hade i färgen? Var ditt hår torrt eller fuktigt och alltså var ditt hår blekt sedan innan?

Är naturligt mörkblond, rätt varma toner i håret men har en del blekta slingor. Fungerar färgen utan blekning? Vore tacksam för svar då jag är rätt noga med mitt hår. Vill ha 1 bra resultat. tack å hej

2012-01-13 - 00:49:40
Länk: http://ropaintehej.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.