Gjort om lite...

... i ansiktet. Tagit ut kindpiercingarna och min vertikala labret och piercat angelbites igen. Gillar angelbites, tycker nog de är de finaste piercingarna.
Igår piercade jag även earl, eller det kanske var i fredags, jag minns inte. Har beställt en svart barbell till den och en svart hästskoring till min septum. Ska ha svarta piercingar nu, tycker det är på tiden haha. Har även bytt mina kulor till min anti-eyebrow till svarta. Ser faktiskt bra ut, även om min earl och min septum just nu är silver och resten svart haha!

Edit: Tagit ut angelbitesen och kör på bara resten istället!
marcus:

du med!<3

Du får lägga upp bild sen!

2011-11-21 - 16:22:35
Länk: http://tiotusenhjartslag.blogg.se/
Celine Naminah:

Du nämner så många pearsingnamnn att jag som inte kan något alls av det blir aldeles snurrig. Kan du inte skriva ett inlägg där du illustrera vart de olika varrianterna ska<ll sitta osv... Lite som en skola typ. =)

2011-11-21 - 19:00:02
Länk: http://phantazia.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.