How long must you pay for it?

Den här dagen känns extra lång av någon anledning. Har sovit några timmar, och sen har jag sett klart på säsong tre av Angel. Gosat mycket med Zelda och busat en del också. Hon har så mycket energi den tösen, haha. Just nu leker hon med sin lilla boll och bär runt på den ibland. Är så himla fint, allt hon gör. Världens finaste katt har jag!

Jag vill pierca något mer, men jag vet inte vad. Vill inte ha för mycket heller, i ansiktet alltså. Funderat på att pierca medusa igen, men vet inte. Får leka lite i Photoshop och se hur det blir. Har ju haft det ihop med alla piercingarna förut, utom anti-eyebrow då. Så borde funka, men samtidigt vet jag inte, för om jag byter septumsmycket till en ring med kula, så kommer det nog se konstigt ut med medusa. Får fundera lite! Men jag gillar min hela ring så byter nog inte på ett bra tag!
Skulle även vilja töja min septum. Inte mycket, men till 2,6 kanske. Får se. 2,4 kanske är lagom, vet inte vad som passar till mitt ansikte heller. Är dålig på sånt där.

Fifflat lite med en design, men gillar den faktiskt inte så himla mycket. Känns inte som "jag". Får göra om den, men inte just nu.

Är fotosugen också, men vet inte riktigt vad jag ska fota. Tänkte kanske gå ut på balkongen en sväng och se om jag kan fota utsikten. Dock är det ju kolsvart, men tänkte man kanske kan se lite ljus i alla fall, från byggnader och annat som lyser här omkring. Eller så fotar jag imorgon istället. Men har inte så mycket att fota här hemma. Vill inte gå ut själv heller, för det känns inte tryggt. Får dra med mig Emma ut när hon kommer hem igen!

Bilden är från WeHeartIt.

 

Ismael.:

Kan du inte lotta ut dina gamla designer när du byter?

2011-11-13 - 20:55:48
Länk: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.