Kvällen

Kvällen: Lyssnar på fin musik, klappar Zelda som ligger i stolen bredvid och då och då tar jag en cigarett. Jag skulle egentligen tagit mitt Theralen klockan 20, men jag sparar det till senare ikväll. Känner inget behov av att somna tidigt idag.

Mitt socker är slut. Det innebär att jag inte kan dricka te. Jag som är tesugen! Typiskt. Får gå ner och köpa socker när jag handlar kattmat, vilket får bli i övermorgon. Eller imorgon. Hm, beror på vädret.

Bloggar mer senare, nu ska jag hjälpa Nicole med lite koder.

Nicole:

Hahah, ja tack för hjälpen!

2011-11-30 - 11:24:39
Länk: http://frystmango.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.