Mardröm

Är det såhär det ska vara? Är den enda utvägen att försvinna?
Kommer rakbladet befria mig, kommer jag må bättre då?
Finns det en himmel, finns det ett paradis?
Jag orkar inte mer. Det blir bara för mycket, och jag är svag.
De kallar mig stark, men de vet inte hur det är att vara som jag.

Emelie Segerlöf, november 2010

Det börjar dala igen. Vitt blir till grått, grått blir till svart. Helvete låt det inte fortsätta...
julia:

Jag vill rädda dig, låta dig se ljuset, inte ljuset in i döden utan ljuset här på jorden. Det vackra som finns här. Jag vill att du ska känna hur jävla älskad du är. Du är bäst, och jag tvekar inte när jag säger att jag älskar dig mer än du någonsin kommer att förstå. Himlen är inte redo för dig än, du skulle bara få alla andra änglar att blekna. Vet du Emelie? Du är stark, du vet nog bara inte riktigt om det. <3<3<3

2011-11-05 - 22:58:12
Länk: http://fuckingsilence.blogg.se/
Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Hej!



Du kommer klara av det här utan bladen. Du kanske inte känner dig stark men det är du faktiskt!

Himlen vill inte ta emot dig inom de närmsta 40 åren.



Jag hejar på dig!



Kraam

2011-11-05 - 23:10:54
Länk: http://wiilow.blogg.se/
faidrah:

Låt inte rakbladen ta över din skönhet.

Du förtjänar så mycket bättre.

Låt det svarta bli vitt igen.

I know how it feels.

Vackra du.

2011-11-06 - 11:43:23
Länk: http://faidrah.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.