Önskan om snö

Har precis sett på sista Harry Potter filmen. Den är nog den bästa utav allihopa, tycker jag.

Mår sådär, blir glad när jag gosar med Zelda men det fyller ändå inte tomrummet inom mig. Jag vet inte vad jag behöver, eller vad jag vill längre. Allt är så diffust, så dimmigt. Så grått.

Lördag idag. En dag man borde vara ute och roa sig. Men inte jag, jag har inga pengar.

Längtar konstigt nog efter snön, trots att jag egentligen hatar snö och slask. Men nu längtar jag tills jag får se den falla från skyn och pryda marken. Det är fint.

Kvällen kommer spenderas framför datorn, som alla andra kvällar. Hoppas internet vill vara snällt och funka hela kvällen.

Lämnar inlägget med en fin GIF jag hittat på Tumblr:

marcus:

harry potter är så bra,tycker att det är hemskt när något så bra tar slut.Precis som buffy

2011-11-20 - 09:09:48
Länk: http://tiotusenhjartslag.blogg.se/
Lina:

åh, HP <3

2011-11-20 - 17:30:21
Länk: http://gammalvana.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.