Tidig morgon

Klockan är kvart i sex på morgonen och jag har varit vaken sen fyra-tiden. Vaknade jättepigg och jag vet inte varför. Vaknat runt fyra-fem de senaste dagarna och det är ganska irriterande må jag säga! Liksom, vad ska man hitta på såhär dags? Det blir datorn och jag har fixat lite med en design av ren tristess. Och så lyssnar jag på Misfits, hoho. Och internet dör hela tiden idag igen, mindre hoho där. Ringde Telenor igår, men då satt jag i ca 20min innan jag kom fram och sedan när de skulle koppla mig till mobilt bredband väntade jag tjugo minuter till innan jag gav upp. Skulle hinna fixa mig för att träffa Niche också, och de på chatten hänvisar mig bara till bredbandssupporten på telefon. Så ah, det verkar rätt trist att man ska behöva sitta så enormt länge i kö. Men så är det alltid.

Har ingen aning om vad jag ska göra nu, ska nog gosa mer med Zelda, så fort hon tvättat klart sig. Man kan nästan tro hon ska på dejt så fin hon blir, haha ;)
marcus:

tack så mycket,detsamma:)

2011-11-05 - 09:58:22
Länk: http://tiotusenhjartslag.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.