Kvällsinlägg

Idag har jag inte gjort något alls. Sett film, varit inne lite på MSN och sådär. Inget speciellt.
Imorgon ska jag till syster på fika och även gosa med hennes söta missar! Det ser jag fram emot :)

Har lite kvällsångest och är aningen nedstämd men hoppas det går över. Klockan är strax efter nio men det känns som det är mitt i natten. Konstigt när det känns så, jag undrar vad det beror på.

Nu ska jag göra mig en macka.
Niche:

Heej sötnos!

jag har en jätte skum liten fråga här!

men vet du vilken åldersgräns det är på dem ställen där man kan pierca sig i trollhättan? :$<3

2011-10-09 - 15:14:19
Länk: http://deaathbed.com
niche:

svar:jag tänkte pierca Naveln fast inte uppe som alla har tänkte ha nere :(

för jag vet inte vart dem säljer kanyl längre och så annars skulle jag gjort det hemma :o



tack för ditt svar sötaste! :)

2011-10-09 - 20:28:10
Länk: http://deaathbed.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.