Lyckad utekväll!

Hade en underbart trevlig kväll med Emma och några till! Efteråt sov Emma över och vi pratade mestadels av natten, vi la oss först vid sex-tiden. Det var riktigt trevligt!

Efter Emma gått hem började jag på en ny design, vilken ni tittar på i denna stund. Blev relativt nöjd faktiskt.
Nu ska jag gosa med Zelda, och kanske slå en signal till mamma. Peace!

Nanaki:

Vad kul! :3

Snygg designen blev btw =)

2011-10-30 - 14:12:05
Länk: http://nanakihibiskus.blogspot.com
Lizz:

Den här designen gillade jag starkt Älskar ditt sätt att fixa små detaljer såsom den glittrande bloglovin symbolen. fint. <3

2011-10-30 - 14:20:24
Anonym:

men det är ju precis vad du behöver!

istället för att göra ingenting om dagarna så måste du gå ut o träffa folk som får dig att må bra! :)

du vill ju även gå ner i vikt och då är det ju jättebra om du är ute o rör på dig med kompisar, fastän du inte tänker på det, det är den bästa motionen. hoppas du fortsätter träffa dessa kompisar nu!

2011-10-30 - 16:28:36
Emma:

Det var sjukt trevligt, tycker vi får göra om detta när vi har mer pengar!:) Tack för igår/inatt/idag:)



& fin design du fick till!:D♥

2011-10-30 - 19:58:35
Länk: http://xkiddown.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.