Psykologbesök och blodprov

Godkväll. Idag har jag tvättat och sovit. Fått ett mysko meddelande från min läkare på psyk också, angående varför jag har järnmedicin. Han har tydligen glömt bort anledningen och sitter i meddelandet och spekulerar om varför jag har järnbrist och vill veta vem som ordinerade järnmedicin till mig från början, vilken jag också talat om för honom. Han kommer aldrig ihåg någonting man berättar! Jobbig är han. Sen så sitter det en gul post-it lapp på meddelandet där det står att jag ska till vårdcentralen och ta blodprov för att se om jag behöver fortsatt medicinering med järntillskott. Men det står att jag ska till Stavre vårdcentral, vilket är i området jag bor men jag har inte den vårdcentralen så jag blir lite förbryllad. Ska prata med de som lämnar medicin imorgon och fråga lite.


Imorgon ska jag till psykologen för första gången, blev aldrig av sist för hon var hemma med vård av sjukt barn. Hoppas hon är trevlig, men har verkligen ingenting att prata med henne om. Orkar inte berätta om min barndom, min uppväxt etc. Det har jag gjort så satans många gånger innan. Jaja, vi får väl se hur allt blir.
sandra:

drygt att din läkare inte kan komma ihåg såna saker! ;o



sv: jaa bara 73 dagar, det går fort :D äsch, 2012, kommer inte hända något då ändå (;

2011-10-12 - 00:03:52
Länk: http://sandraluukinen.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.