Som sommarsnö

Det är fredag idag, men det känns inte som det. Vanligtvist brukar jag tycka fredagar är rätt okej, men idag är det bara blä allting. Är trött, har huvudvärk och inte en enda är inne på MSN. Dessutom ser man många på Facebook som uppdaterar om allt gott de äter idag, och så sitter jag här i sängen urfattig och godissugen.

Idag har jag städat. Skurat skrivbordet så det är skinande rent och även köksbordet har blivit städat. Och så dammsög jag och diskade. Efter städ och disk sov jag en stund och vaknade vid fyra-tiden. Efter det har jag sett på film; The legend of Bloody Mary och Joe Dirt. Båda var kassa!

Längtar till torsdag, då jag ska hämta Zelda och på onsdag ska jag och syster till ÖoB och köpa kattsand och kattmat till min lilla kisse. Är verkligen överlycklig att hon kommer bli min! Hoppas bara hon kommer att trivas här.

Nu blir det Buffy!

Bild: We heart it.

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.