Visning

Idag har jag varit på visning av en lägenhet, men den hade inget kök, bara en liten kokvrå i hallen. Fick tag på min hyresvärd och han skulle ringa de grannarna som festar så in i bomben och ge dem en varning. Det är därför jag ville flytta, för att de festar så. Vet inte om jag skrivit om det tidigare i bloggen, men de festar torsdag till lördag fram till två-tre på natten med jättehög musik. I lördags hade de så högt att mina glas skallrade, och jag var rädd att nånting skulle gå sönder av vibrationerna. Nu hoppas jag de slutar så jag kan bo kvar, för i övrigt trivs jag bra här bara att det är väldigt litet.

Jag ska hämta hem en katt som heter Lilly den 20e. Ska döpa om henne till Zelda. Hon är fem månader men jag vet inte hur hon ser ut för jag har inte fått bilder på henne än, trots att jag skulle fått det i förrgår. Det är lite segt, och gör mig lite orolig. Hoppas han som har katten hör av sig snart! Jag mailade en påminnelse om bilder idag så får väl se hur det blir.

I övrigt händer ingenting i mitt liv. Jag ska ta blodprov nån gång snart för att kolla järnvärde och blodstatus. Det är väl allt. Tråkigt liv, typ. Men det är det, inget att försöka dölja.

Avslutar här så jag kan vara social på MSN. Ha det fint alla där ute!
Emily:

Hej, jag förstår vad du menar med störiga grannar, dock var de icke jag på nr 134 eftersom jag var hos mina föräldrar i helgen. Dock fick jag klagomålen. Men jag brukar inte vara här på helgerna just därför, de spelar ju musik så jävla högt, fast jag har bott här nu i 4 månader så jag är van. Jag har läst din blogg sen förut så jag blev lite förvånad när jag såg dig här :). Ha det bra!, hälsar eremiten med grönt hår.

2011-10-13 - 22:06:40
Länk: http://woodgoblin.tumblr.com
Ismael.:

fast på helger får man ju festa!

2011-10-17 - 20:39:41
Länk: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.