Dagen

Goddagens alla. Idag har jag varit på Överby tillsammans med syster och hennes pojkvän. Det var trevligt trevligt. Syster la ut pengar så jag kunde handla hönökaka och smör eftersom jag är luspank och inte ätit något på flera dagar pga. att både kyl, frys och plånbok ekat tomt. Nu får jag pengar på måndag så då kan jag storhandla :)

Ikväll ska jag glo Buffy, tror jag. Blir väl några avsnitt i alla fall haha. Buffy är bra.
Är trött och kall, fick vänta en timme på bussen hem. Det var segt, hatar att 21an går så himla sällan!
Jaja nu ska jag kolla vad som hänt medan jag varit borta, haha. Säkert ingenting men ändå. Uppdaterar kanske mer senare. Puss.
danni:

Okej. Jag vet att du inte gör designer åt andra. men din nya design. omg... kär. <3 jag kan betala. 500 kr? för någon liknande.

2011-09-28 - 16:33:12
Länk: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Hanna:

Buffy är en så galet awesome serie :D <3

2011-09-29 - 00:47:39
Länk: http://www.saalah.tumblr.com

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.