Michelle Branch - Goodbye to You



Denna låten är riktigt fin tycker jag. Förtjänar att lyssnas på ofta! :)
sandra:

åh vad tråkigt att du missade honom, jag hatar när man missar fina saker pga pengar :( ja han var otroligt magiskt bra, som alltid! <3

2011-09-21 - 16:10:06
Länk: http://sandraluukinen.blogg.se/
Celine Naminah:

Sorry för eventuellt tomt mess. Vet inte riktigt vad som hände.



Tusen tack för låttipset. Den var ju riktigt bra.



Var i koderna lägger man in sådan bild som du har ovanför kommentarsfältet?



Hmm... en fråga till dig men du behöver absolut inte göra det om du inte vill, det är helt frivilligt. Men kan du tänka dig att göra två svarta bilder med sådanna där färgklickar på som det var på din gamla design? Kan du det så fixar jag resten själv. Blev inspirerad av ditt men vill ändå göra lite eget. =) Helt frivilligt så ta det inte som ngt måste. =)

2011-09-22 - 18:32:21
Länk: http://phantazia.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.