Rubriktorka

Idag är ingen vidare bra dag. Är bara allmänt trött på allt, mest på livet.
Klippte mig idag, för det var sjukt slitet. Blev inte bra, är as kort. Trivs inte alls i det. Frisören sa att det var bra att jag klippte mig nu, för annars skulle det ramlat av när som helst ändå. Känns ju bra, jag mördar mitt hår. Ironi där, alltså.

Lyssnar på Kents fina låt På Drift. Älskar den. Älskar dem. Innan lyssnade jag på Håkan. Vill se honom när han spelar i Göteborg, men tror inte jag har råd. Vet inte, får se. Vore fint att se honom.

Färgen jag färgade igår gick ur idag hos frisören. Dålig färg, den skulle ju vara permanent... Så slängde i det jag hade kvar av de lila toningarna från Shock så nu är det starkt lila. Fast jag tycker det ser fult ut. Eller så är det bara för frisyren. Den förstör allt. Sa att jag ville ha kvar längderna på sidorna, ändå klippte hon dem jättekorta. Har ju inte ens några längder kvar där. Vill att det ska växa ut nunununu.

Är pank. Vill ha pengar. Vill tatuera mig, pierca earl, shoppa... Köpa cigg vore inte dumt heller. Sista paketet nu och det är bara halva kvar. Tre veckor till pengar. Fan vad segt. Har i alla fall en massa mat så slipper handla.

Ska prata med mamma imorgon, fråga om jag kan få min systers gamla dubbelsäng. Den lär ju ta upp halva lägenheten men ah, får lämna tillbaka mina två fotöljer så får den plats. Använder dem ändå inte.

Nu ska jag dricka cola.

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf:

Tjenna!

Jo, jag kom med i en viktig fototävling på facebook. Tänkte om du ville rösta på min bild..? (a)



För att du ska kunna göra de, måste du först gillar tvspelsweb på fb, och sen kommentera på min bild att du röstar på mig.

Rösta bara på mig om du anser att jag är en värdig vinnare!

Min bild är nummer 1!

Och här är länken till tävlingen: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=255951371102551&set=a.255951354435886.70497.170310116333344&type=1&theater



& nej, detta är inget spamm. Skickar bara de till få personer.

Ha de göttans!

/tilda

2011-09-09 - 10:19:36
Länk: http://tildaphotography.blogg.se/
Celine - Tävla hos mig =):

Nej vad trist att du inte blev nöjd med klippningen. :-( Kan du tänka dig att visa hur det ser ut nu. Hoppas du får dubbelsängen.



Du vill inte vara med i tävlingarna hos mig? I den ena har du chansen att vinna intensivbalsam med inpackning i och i den andra ett hemligt paket.

2011-09-09 - 10:50:45
Länk: http://phantazia.blogg.se/
Emma:

Stackarn :/ mår du bättre idag?:)



Jag kan följa med dig & kolla på Håkan! Antar att det är lisebergs-spelningen du menar?:)



Puss!

2011-09-09 - 19:09:43
Länk: http://xkiddown.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.