Ekonomihelvete

Denna månaden blir riktigt jobbig rent ekonomiskt sett. Har handlat mat, hushålls och hygiengrejer idag, och det blev väldigt dyrt. Sen ska jag köpa ett busskort, fritidskort, och det går på 625kr... Och så måste jag köpa smink och hårspray, men som tur är har jag 20% rabatt på kosmetik på H&M. Kommer, när alla räkningar betalats och jag köpt smink och busskort, ha ungefär 30kr kvar. Jävligt roligt.
Men har i alla fall allt som jag behöver ha hemma, så jag slipper oroa mig för det resten av månaden. Men så ska jag ju givetvis fylla år i maj också, och har jag råd med någon tårta? Nej såklart har jag inte det. Strålande.

Ser i alla fall fram emot morgondagen, då jag, Emma och Anne-Sophie ska umgås och ha det fint tillsammans. Blir Överby, sedan på kvällen ska vi till Backstage (en rockbar), fast ja, hur jag ska ha råd med garderob är ju en annan fråga... Kostar tjugo, och jag hade tänkt köpa en dricka på Överby ifall det blir varmt och så, vi kommer nog vara där ett tag. Jävla helvete till ekonomi. Får slopa drickan.

Nu ska jag se på Lejonkungen och försöka att tänka på annat än siffror och räkningar.
Emma:

Svar: Jaaa, de är sjukt söta :D



Ska bli kul imorgon, riktigt kul! ♥

så jävla dumt med våra ekonomiska situationer bara.. men vi får göra det bästa av situationen :)



kraaam♥

2012-04-27 - 20:21:52
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
M:

Hej nu kommer jag med en ny blogg igen,förlåt!men tänkte iallafall säga att jag finns här nu!Ha det bra,och hoppas att det löser sig med med allt.Kram

2012-04-28 - 10:13:53
Länk: http://klockanhalvsex.blogg.se/
i ♥ p h o t o - Tilda:

Välkommen i klubben.. Har inte heller något att leva på denna månaden eftersom att äckliga jävla Radiotjänst skickar en massa fakturor till mig TROTTS att jag avbeställt skiten.. -.-

2012-04-28 - 20:35:17
Länk: http://iheartphoto.webblogg.se/
Celine - Maskrosbarn med Aspergers | Ny tävling:

Du är utmanad. =)

http://phantazia.blogg.se/2012/april/jag-ar-utmanad.html

2012-04-29 - 15:29:09
Länk: http://phantazia.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.