I don't care what they say, I don't need them anyway

God eftermiddag.
Idag skulle jag varit hos min psykolog, men eftersom jag inte sovit någonting orkade jag inte gå dit så fick en ny tid på måndag. Dessa sömnlösa nätter gör mig galen.

Imorgon kommer mamma hit en stund, med en värdecheck på 50:- av valfri produkt från Hälsans Kök. Den behövs, kan jag säga. Har bara pasta kvar, och det är riktigt tröttsamt att äta pasta varje dag. Dessutom har jag inte mer än kanske fyra-fem kronor kvar allt som allt, så jag behöver verkligen den värdechecken.

Igår tvättade jag, och idag ska jag dammsuga. Fattar inte vart all skit kommer ifrån, dammsög häromdagen men det ser hemskt ut igen. Borde diska också, men jag orkar verkligen inte. Orkar knappt någonting längre.

Har fortfarande huvudvärk och har haft det i snart två veckors tid. Det är förmodligen för att jag sover för lite. Men det går inte att sova, jag försöker och försöker men nej det vill sig inte. Riktigt frustrerande.

Helgen ser ut att gå till krogen, bästa Emma ville bjuda mig. Hon är så otroligt snäll hela tiden. Tack för att du finns, Emma!
Var ett tag sedan jag var på krogen, minns inte ens när. Hoppas det blir fint väder och inte regn bara. Är så satans trött på detta regnande. Idag öste det ner snöblandat regn, och kan man bli annat än less på det? Vill ha tillbaks våren, solen och värmen. Vill kunna gå i jeansjacka utan frysa ihjäl. Den är ju så fin, min jeansjacka.

Nu ska jag dammsuga. Ha det fint allesamman.
Emma:

Tack för att du finns!♥

2012-04-18 - 20:21:36
Länk: http://xkiddown.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.