Huvudvärk

Usch, jag har en enorm huvudvärk och inga huvudvärkstabletter hemma. Inga pengar att köpa några för heller. Håller på och gör mat nu, får se om det hjälper om jag får i mig något att äta.

Har inte gjort något alls idag. Vakande elva, gick ut på balkongen för att röka, gjorde te när jag kom in igen, startade datorn och nu sitter jag här, fortfarande, och lär göra det resten av dagen.
Ser fram emot morgondagen, jag älskar min mormor och att träffa henne är alltid trevligt. Vi ska äta smörgåsar och prinsesstårta. Älskar prinsesstårta.

Det är svinkallt här hemma så jag måste ha min fula fleecetröja på mig. Den är ful som stryk men varm och gosig.
Fixade mig förut, det såg helt okej och bildvänligt ut när jag tittade mig i spegeln, men såklart nej nej nej inte en endast bild eller vinkel kunde bli bra. Jag gav upp.

Nu är maten klar. Kanske uppdaterar något mer senare, får se. Just nu vill jag bara äta och sen sova.

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.