Världens vackraste låt



There is no time for us
There is no time for us
Oh the world won't understand
It's left no time for us

I love a girl I'll never see her again
She was so young I'll never see her again
She was so young
I'll never see her again

What is worthwhile in the world
If you can't be with the one you love?
What is worthwhile,
We'll be forgotten when we're gone

If I could change one thing in life
I'd make time for us

If I could change one thing
I'd make time for us
No time for us
No time for us
No time for us...

"We'll be forgotten when we're gone" - Det stämmer inte. Broder Daniel lever föralltid kvar i våra hjärtan. Broder Daniel forever, minns ni? Det stämmer. Er musik skapade inte bara glädje, utan väckte känslor många innan aldrig kunnat känna. Sorg, glädje, eufori, kärlek... Era låtar lever kvar, precis som alla minnen. Vila i frid Broder Daniel. Och vila i frid Anders, som valde att lämna denna värld alldeles för tidigt. RIP ♥♥♥

"If I could change one thing in life, I'd make time for us"
- denna textrad får mig alltid att tänka på honom. För om det fanns en sak i världen jag skulle kunna ändra på, så hade jag skapat tid för oss. Mer tid. Föralltid. Kärlek gör så ont, men att lyssna på Broder Daniel har hjälpt mig i så många situationer, fastän jag upptäckte bandet först 2010. Det är två år sedan nu, men jag kan inte annat än tacka för att jag upptäckt dem, för att de fanns, skapades, och sörja för att jag aldrig fått se dem spela live. Jag älskar er.

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.