Vuxengöra

Idag har jag varit på Skatteverket, lämnat in min deklaration och sen har jag postat ansökan om försörjningsstöd för juni månad till soc. Fick ett papper från Skatteverket där det stod "Deklaration finns ej", som skulle betyda att jag inte har någon inkomst. Hon i kassan förklarade det för mig. Får bara hoppas att soc betalar in allt i tid denna gång, så jag inte får påminnelseavgifter och sånt som jag fick förra gången jag skickade in fakturan för sjukresorna. Sen fick jag betala påminnelseavgiften, trots att det var soc som gjort fel. Jävla tjat med allting jämt.

Imorgon kommer distriktssköterskan hit och tar bort mina agraffer. Ska bli skönt att äntligen slippa dem! De bara kliar och har sig. Äckel-sår.

Morgondagens kväll ska spenderas en stund hos Emma, och sedan ska hon, jag och Anne-Sophie dra till Backstage för en liten utekväll. Kommer bli skoj.

Vet att min blogg typ är världens tråkigaste, men ah.

Nu ska jag göra te. Vi hörs.
Emma:

Ser fram emot imorgon kväll :D

kommer bli kul♥



kram♥

2012-04-19 - 19:09:14
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Emma:

Svar: den är asgood :)

2012-04-19 - 21:11:17
Länk: http://xkiddown.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.