Blöh

Jag har blivit sjuk och mormor är på sjukhuset och ska stanna där några dagar. Känns inte bra. Orkar ingenting, har sovit hela dagen och jag hoppas mormor är okej. Verkar som hon fått en propp i benet. Får se när jag orkar skriva något mer.
E:

Hej! Har läst din blogg hur länge som helst, sedan 2010 tror jag, och jag måste säga att jag tycker du är helt galet stark som klarat dig igenom så mycket. Odes to you!
Men jag undrar, pratar du fortfarande med Bambi? För du skriver typ aldrig om henne längre.

2012-08-26 - 00:28:28

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.