Svar på fråga

Fråga: Hej! Har läst din blogg hur länge som helst, sedan 2010 tror jag, och jag måste säga att jag tycker du är helt galet stark som klarat dig igenom så mycket. Odes to you! Men jag undrar, pratar du fortfarande med Bambi? För du skriver typ aldrig om henne längre.
 

Hej signatur E. Vad kul att du läst såpass länge, och tack för att du tycker jag är stark. Är dock otroligt svag men det är en annan historia.
Jag och Bambi har inte pratat sen studenten förra året, och inte varit vänner sen ett tag innan dess. Hon ville inte vara vän med mig längre och därför är vi inte det. Fick aldrig någon riktig förklaring till varför, så mer än så vet jag inte. Ha en fin dag, och tack för din kommentar c:
Celine - Maskrosbarn med Aspergers | :

Men... Men... Hmm.. Vad konstigt... Hur kan man liksom i9nte vilja vara vcän med dig... Hmm... Kramis!

2012-08-26 - 19:26:57
Länk: http://phantazia.blogg.se
Anonym:

Hon är dum i huvudet, så skit i henne!

2012-08-27 - 12:28:23

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.