Bleker löshår

Nu håller jag på att bleka mitt löshår, så att det ska bli samma röda nyans på det som mitt egna när jag färgar. Än så länge verkar det ha blekts en hel del i alla fall, så jag hoppas resten av verkningstiden tar ut det sista av det orange i håret. Färgade nämligen löshåret brunt efter att jag köpte det, men har blekt det en gång innan idag så jag tror nog det blir bra.
Ska ha löshår på högersidan av huvudet, för på vänster sida har jag en egengjord version av sidecut, så där får inte något löshår plats, för håret är som sagt för kort där. Har även en liten bit löshår som jag ska ha i luggen, som redan är klippt kort och så, men bara för att förlänga min lugg lite extra, för just nu är den bara jobbig att fixa och det ser bättre ut med lite längre lugg. Älskar långa luggar, men det får jag spara ut till.

Är riktigt peppad på att färga rött, hoppas bara att färgen sitter i länge. Ska använda Syoss intensive red, så om någon vet något om den så berätta gärna lite om vad ni tycker. Har ått höra bra saker om den än så länge i alla fall :)
Oliv:

Sv: Jo, alla kents låtar är ju överdrivet fina :)

2012-02-19 - 16:28:57
Länk: http://lii.webblogg.se/
Sam ~ *:

Jag använde ju den, det blev väldigt fin färg när man precis färgat, men gick ur ganska fort så jag fick färga om en del för att den skulle hålla sig fin. :c

2012-02-20 - 21:58:23
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Percy:

Har inte du generellt för kort hår för löshår?

2012-02-21 - 22:03:13
Länk: http://butterflykisses.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.