I'm back :D

Mitt internet har inte funkat, därför har jag inte uppdaterat. Men nu funkar det igen (i alla fall idag...) så jag hoppas på det bästa; att det ska funka framöver också!

Förmodligen ska jag till West Coast Riot i år igen, Rancid spelar bland annat och dem MÅSTE jag bara se! :D
Sen hoppas jag på Anti-Flag och Blink-182 också, så är min sommardag räddad!

Snart Kent också, kommer bli så jävla underbart! Längtar som ett as. Och dem längtar rejält ska jag tala om för er. Asen, alltså. Ni fattar säkert inte min humor men aja.

Är glad som fan att internet funkar igen, för har gått runt som en tokstolle och bara slöat och typ dött av uttråkning. Men nu är jag minsann här igen, tadada :)
Emma:

Vi får hoppas att Internetet fortsätter att fungera :D och välkommen tillbaka :).



Längtar också till Kent. Kommer bli grymt. Du, jag & KENT!♥

2012-02-15 - 19:59:43
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Sam ~ *:

Åh, är avundsjuk på dig som ska se Kent!



Sv: Hiho tack! c: Du är finare! <3

2012-02-15 - 23:46:02
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Aspiga Celine:

Sv - Ja min uppväxt var inte precis den rakaste och enklaste, den var både svår, krokig och jobbig. Men jag vill inte ha det ogjort heller för jag har lärt mig massor på det.

2012-02-17 - 07:18:12
Länk: http://phantazia.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.