Reckless

Det var en jobbig natt. Ångesten var på högsta nivå och jag kände bara att nej nu ger jag upp. Men jag klarade det, trots tre nya sår och massa agraffer.
Ikväll blir det att äta tacos hos Emma, den underbara människan. Sen blir det punkspelning på Backstage Rockbar. Ska bli intressant att se om banden är bra, har aldrig hört något av de tre som spelar.

Just nu lyssnar jag på Crystal Castles och ska göra mig en mugg med te.
Nu har jag ingenting mer att skriva. Mer om kvällen/natten kommer förmodligen stå i min privata blogg. Men det beror på om jag orkar skriva ehe. Ska nog ta och göra om designen där lite. Tycker faktiskt den är roligare att designa än denna. Konstigt nog...
Aspiga Celine:

Vet du hur det känns att få en panikångest attack? Kan det ha varit det jag fick?



Läs: http://phantazia.blogg.se/2012/february/jag-lag-och-vilade.html

2012-02-17 - 15:55:19
Länk: http://phantazia.blogg.se/
REBECCA:

sv; Ja, det är verkligen fint. På Kent får vi båda två uppleva en sådan magiskt kväll/natt, så bra att inte ord kan beskriva den känslan. Det är det närmaste magi man kan komma. Åh tack fina du, tycker det är så fint med allt Kent du har här i bloggen. Vi ses om några månader, för jag vill gärna träffa dig.

2012-02-17 - 23:50:04
Länk: http://kentspoke.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.