Set your mind

Idag har jag varit och köpt en ny internetkabel, eftersom Zelda tuggat sönder den gamla, som jag köpte för ungefär en månad sedan. Bortkastade pengar, ja. Hon hade liksom tuggat av den så den var i två delar. Fattar inte hur hon lyckades, utan att få en stöt. Den satt ändå i väggen, och detta hände medan jag var på toaletten så hon är bra snabb hon. Denna internetkabeln ska jag allt vara extra rädd om så ingen liten buse tuggar sönder den också. Blir ju rätt dyrt att köpa nya kablar om man ska göra det ofta.
Emma hängde med som sällskap, och det var mycket trevligt trots den isande kylan som verkligen bet tag i huden.

På fredag är det spelning med fyra band; Adept, Walking with Strangers, Aim for the Sunrise och Pharoes. Aldrig hört Pharoes men de är säkert grymma de med! Ska bli superkul verkligen. Ska dit med Emma och Anne-Sophie, som vanligt haha! Vi är awesome tillsammans, så är det bara.

Köpte även en ny vit skjorta, och en svart. Så nu har jag tre vita skjortor, och två svarta haha. Men min första svarta skjorta kunde man inte knäppa ända upp, så den använder jag aldrig. Men skjortor är fina :)

Fryser typ ihjäl. Har två tröjor på mig, ändå skakar jag och fryser. Jävla element som inte verkar cirkulera!

Zelda är så söt, hon ligger i sin lilla korg vid elementet och sover. Sötunge är hon!
Nej nu ska jag avrunda här. Ha det fint alla, och hoppas ni har det varmt och skönt!
Emma:

Vi är verkligen awesome tillsammans!♥

2012-02-07 - 20:13:36
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Aspiga Celine:

Ett alternativ kan ju vara att fixa till så du har tillgång till trådlöst nät hemma. Vi har trådlöst, funkar jättebra. =)

2012-02-12 - 19:10:18
Länk: http://phantazia.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.