Today's the day we'll fade away

Dricker blåbärste och lyssnar på Seether. Gosar med Zelda när hon inte anfaller mig, busig som hon är. Har ont i magen, vet inte varför. Jobbigt är det i vilket fall som helst.

Har inga planer alls för morgondagen, så lär väl sitta här och tråka. Hoppas på finare väder än idag, då det snöade och sedan regnade. Kallt var det också, och är säkert rejält mycket kallare nu. Dumma väder.

Är lite besviken på mitt löshår också. Det är slingor i som inte färgats, och det är inte jag som slarvat med färgningen, det är så på alla röda delar. Detta betyder alltså att det inte var 100% äkta hår utan något mer åt 80%. Ser jättedumt ut att ha i det när det är som det är. Får hålla mig till mitt superkorta hår. Men då brukar jag tänka på Susanna Kaysen i Girl, Interrupted. Hon har ju jättekort hår och det är fint, så då försöker jag intala mig själv att jag också är fin i kort. Men det är jag inte. Inte fin i något.

Vill ha fredag så jag kan få tillbaks mina armar (distriktssköterskan ska ta mina agraffer) och helg. Inte för att jag har råd att göra något, men ändå. Ska kanske ut och fota med Emma. Hoppas på fint väder och sol, så lär det bli av.

Nu ska jag göra mer te.
Sam ~ *:

Dumt väder indeed!

Åh, te. <3 Du är fin i kort hår!

2012-02-27 - 23:17:15
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Saga:

Kort hår är finare än långt!

2012-02-28 - 09:48:54
Länk: http://dadooron-ron.blogspot.com/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.