Medicinfamiljen har fått tillökning

Jag har två nya medlemmat i medicinfamiljen; en jag inte minns namnet på, men som är för min B12 brist och så Xanor depot. Tagit tre Xanor, en igår kväll och två idag. Känner dock ingen skillnad alls men det kommer väl med tiden.
Har färgat underhåret i i luggen rosa. Sitter med inpackning i nu som jag ska ha i två timmar medan silverschampot i löshåret gör sitt under tiden. Blekte nämligen löshåret, det var mörkbrunt innan och nu är det ljusbrunt/mellanblont, något däremellan.Kommer få bleka en gång till är jag nästan hundra på, för att det ska bli så ljust som mitt egna. Men ska inte använda löshåret än på ett tag, utan väntar tills mitt hår växt en bra bit längre.

Sett Hostel 3 idag. Den var as dålig. Tvåan är nog den bästa. Dock är Hostel spelen läskiga, för man blir jagad av en gubbe med motorosåg. Sånt får jag panik av, ehe.

Usch, igår råkade jag skära mig i tummen ganska djupt så det gör jätteont. Har ett plåster över men ändå, dumma dumma skada.

Nu ska jag kolla Facebook och Tumblr. Pusshej.

Aspiga Celine Naminah:

Sv - Det var som katten. Hade ingen aning om att du var vegeterian. Har du varit det länge? Får man fråga varför du blev det? Äter du fisk eller inte? Lax är också gott, en dyrare än kycklingen som jag just nu sitter och tuggar på.

2012-01-11 - 18:22:34
Länk: http://phantazia.blogg.se/
Aspiga Celine Naminah:

sv - Alltså, vi måste ju ha olika tänkande vad gäller levande för annars är det inte mycket du äter. Ja menar ta tex potatis, den lever så länge den är i jorden, samma med morötter, dill, persilja etc. =)

2012-01-11 - 20:30:56
Länk: http://phantazia.blogg.se/
Fannii:

Xanor, var försiktig med dem. Ska tydligen vara en av de mest beroendeframkallande av alla benzodiazepiner. Men hjälper de till att lätta din ångest det minsta så är det värt det, för du är värd det bästa Emelie. <3

2012-01-11 - 20:31:16
Länk: http://welkerphotography.blogg.se/
Anonym:

Åh, det var så sjukt längesen jag läste din blogg :(

Det var längesen jag såg dig också!

2012-01-12 - 15:08:34
madde:

fin blogg! ^^

2012-01-12 - 17:46:13
Länk: http://acidfornothing.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.