She put a hole through my kevlar soul

Älskling det vi mest av allt vill ha,
är någonting som aldrig kan bli vårt
Kent - På Drift

Jag tänkte ut något bra att skriva, men sedan glömde jag bort allt. Det flög iväg lika fort som det kom.

Zelda sitter i fönstret och tittar på snön som faller. Hon är så fin, jag älskar henne så otroligt mycket.
Själv sitter jag här och glor på skärmen, som sakta, sakta fylls med ord. Jag har svårt att skriva idag, vet inte varför.

Fick en mobilräkning på 500kr. Blev lite smått ledsen, bara lite. Måste ju spara undan pengar för kastrering av Zelda också. Dumma SMS-biljetter som kostar så förbannat mycket och mest av allt att jag faktiskt behöver åka buss så jag behöver SMS-biljetterna från början. Busskort har jag inte råd med som det ser ut just nu.

Nu har det gått fyra låtar och jag har kommit längre. Äh, jag ger upp.
Sam ~ *:

Katter är mysiga! Dumma smsbiljetter och busskort som är så dyra. ._.



Sv; Du är finare, hoho ja. <3

2012-01-09 - 22:44:49
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Stina:

Re: Åh vad glad jag blir, tack så mycket!

2012-01-10 - 13:20:03
Länk: http://youngandwasted.blogg.se/
Isola:

Kent <3

sv; ja det var fint att få träffa henne äntligen! Åh tack och såklart detsamma till dig fina Emelie.

2012-01-10 - 21:59:41
Länk: http://kentspoke.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.