Man måste dö några gånger innan man kan leva

Idag bestämde jag mig för att åka hem till mamma, Tommy och Tex en stund. Ringde mamma och frågade om det gick bra och det gjorde det. Vi åt middag tillsammans, jag fick halloumi, potatis och sallad medan mamma och Tommy åt fiskgratäng och potatis och sallad. Tex fick äta det sista av resterna, den hunden äter allt. Han dricker till och med besk och öl, haha. Inte för att han får dricka mycket, såklart. Han har bara fått smaka.

Satt ute i solen och pratade om allt och inget. Mamma är bra att prata med, hon lyssnar, ger bra svar och är förstående. Jag älskar min mamma.
Tex var gosig som vanligt, han ville att vi skulle leka med Kongen, en hundleksak, och så ville han bli klappad. Han är så söt, den lilla björnen med mulen.

Mamma körde hem mig och jag har inte varit hemma särskilt länge. Snart kommer hemvården med min medicin, och imorgon kommer distriktssköterskan hit och ska lägga om mina sår. Ena såret på handen är infekterat, men det luktar inget och det går nog över av sig självt ganska snart. Om inte så har jag heracillin hemma. Kommer förmodligen aldrig att använda dem, för jag kan inte svälja penicillin pga. smaken och jag spyr ibland upp allting igen för att det smakar så förbaskat äckligt. Det har hänt ett antal gånger att jag spytt av smaken. Usch, det är inte okej att det smakar som det gör.

Om ni som har min privata blogg går in på den så kommer ni märka att jag har lösenordsskyddat den. Det är som en extra säkerhet bara. Ni kan kommentera här för att få login till bloggen, men inga anonyma kommer att få den, vilket är ganska uppenbart. Min privata blogg är min fristad.

Nu ska jag se vad jag ska hitta på, jag har ingen aning verkligen. Laddade ner två filmer igår som är klara nu, men jag är nog inte på filmhumör. Ingen på nätet är social heller, så det blir väl att tråka runt, skriva lite och lyssna på musik. Kanske blir en film senare ikväll, vi får se helt enkelt. Men först blir det medicin :)

Bilden på Tex är från förra eller förrförra sommaren.
Tiina:

Önskar uppgifter så jag kan fortsätta läsa,
kan skicka dem i ett mejl på facebook!

Kom pengarna fram som dem skulle?

2012-07-25 - 22:20:07
Länk: http://mylifemyfeelins.blogg.se
mimmi:

tror du jag skulle kunna få lösenordet? kram

2012-07-25 - 22:23:30
lilyofthevalley.blogg.se:

gief lösen älskling <3

2012-07-26 - 14:24:34
Länk: http://lilyofthevalley.blogg.se
Empa:

Skulle jag kunna få lösenordet?
Ta hand om dig vackring, snälla.

2012-07-26 - 16:39:29
Länk: http://dustparade.blogg.se
Empa:

Sv; Jag är inte helt hemma på den nya blogg.se, vet alltså inte hur i helaste man ser e-post infon D: Skulle du kunna skriva lösen i en kommentar istället? (granskar alla kommentarer innan jag publicerar, so no worries. <3)

2012-07-26 - 22:46:13
Länk: http://dustparade.blogg.se
Lizz:

Isolera dig inte från dina läsare.
Vi behöver dig.
<3

2012-07-28 - 22:01:01
Felicia:

Skulle bli väldigt glad om jag fick lösenordet. <3

2012-08-03 - 14:19:03
Länk: http://plasthjartan.blogg.se

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.