En jobbig dag

Tagit blodprover, gick på fjärde försöket. I vänster hand. Två stick på samma ställe, aj aj aj. Svimmade, fick lite vatten och sen gick jag till den tandläkaren jag ska byta till och fyllde i papper på att jag ska skrivas över till dem.
Gick till soc för att prata med min handläggare om inkassokravet, hon hade inte tid så fick åka hem. Väl hemma läste jag min handläggares mail, fick ringa både Västra Götalands Regionen och Visma Collectors (de som krävde pengarna) och han på Visma var oerhört otrevlig och sa att mitt ord inte räcker, utan att det är VGR som ska ringa dem och be dem ta bort fakturan för att den är betald från början (14e mars). Så fick ringa VGR igen och be dem ringa Visma. Det kunde ju de sagt från början när jag ringde VGR att det är dem som ska ringa Visma och inte jag...
Mailade min handläggare igen och frågade om de 664kr som Visma krävde ska betalas ändå, men det trodde hon inte behövdes. Åh, dessa jävla idiotiska svåra saker man måste hantera. Jag hatar att vara vuxen.

Vill ha en ny design. Gillar denna, men den ser konstig ut för de flesta, då höger sidmeny ligger utanför ramen och så ska det inte vara. Så när jag har ork ska jag fixa en som funkar. Fattar inte varför det blivit så besvärligt att koda nu för tiden, det krånglar enormt för både Firefox och Explorer. Gaaah. Blir galen.

Nu ska jag ta upp allt mitt busfrö rivit ut från papperskorgen.
i ♥ p h o t o - Tilda:

Lät som om du haft en jobbig dag. Själv hatar jag också att ta blodprov. Svimmar av både blodet och kanylen. Hoppas du får en bra dag annars! ♥

2012-03-19 - 13:11:45
Länk: http://iheartphoto.webblogg.se/
Celine - Änglamamma med Aspergers Syndrom | Tävla hos mig!:

Mmm... Ibland är det bra trassligt att vara vuxen ja. Men ärligt talat så vet jag inte om det var så himlans lätt att vara barn heller.

2012-03-19 - 16:53:02
Länk: http://phantazia.blogg.se/
Mathilda:

Usch, vad jobbigt. Sorgligt att de ska hålla på sådär, jag menar.. det har ju också ett ansvar.

2012-03-19 - 17:17:27
Länk: http://anomalis.blogg.se/
Emma:

Svar: Ja, mycket mysigare att ta en promenad om det är fint väder :)



Det känns skönt att ha sökt in och jag vill verkligen ha skivan signerad!!! ♥



Synd att du ska behöva svimma när du ska ta blodprov D:

och bra att du tog tag i det med soc... <3

2012-03-19 - 18:55:12
Länk: http://xkiddown.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.