En mysig promenad

Gick hem till Emma, fick löshåret och det var ju bättre än det jag hade innan, men ändå inte samma som mitt egna. Fattar inte varför en färg som ska bli brun blir kolsvart? Har aldrig hänt mig innan.
Har i alla fall limmat fast löshåret i luggen och det ser okej ut. Färgskillnaden är inte så drastisk, i all fall inte i mulet väder/lysrörsbelysning. Ser säkert helt fail ut i direkt solljus...

8 dagar kvar till klippning så få vi väl se hur det slutar. Mina toppar är helt kluvna och skabbiga.

När jag hämtat löshåret gick jag och Emma ut på en promenad. Det var härligt, även om vi blev andfådda och min ena blåsa på trampdynan gjorde ont. Att gå i kilklackar en hel dag är inte så smart, kan jag ju säga. Gjorde det förra veckan en dag, och det gör jag inte om!
När vi gått varvet runt Sandhem och Halvorstorp skiljdes vi åt vid ICA och jag gick hem. Sen satte jag mig och forstatte med designen jag pillar på då och då. Men eftersom Explorer och Firefox verkar krångla extra mycket rent designmässigt så blir man bara irriterad.

Nu har jag ätit middag; grillade mackor med grilloumiost, grovmalen svartpeppar och körsbärsgelé som mamma gjort. Det blev faktiskt gott, och väldigt improviserat. Maten är slut och pengarna lika så, sen länge. Men nu får jag snart pengar och då ska jag storhandla, betala dyra räkningar och så vidare. Dessa räkningar står mig upp i halsen.
Fick i alla fall cigg av Emma idag, så det var supersnällt! Tack Emma! Behövdes verkligen!

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om. Ska kolla Acer's hemsida och se om det kostar något att laga min dator, för jag saknar den lite. Inget fel på mammas dator, men min egna är snäppet bättre. Så ja, ska göra det nu :)
Anonym:

vad gör du av dína gamla designer?

2012-03-21 - 13:47:45
Länk: http://butterflykisses.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.