Fuck it

Alltså åh. Mitt hår är en smärre katastrof och jag vet verkligen inte hur jag ska styla det. Färgen blev helt okej, blandade den röda med det sista av min lila och det blev då en sånhär färg:

Färgen kan jag stå ut med, men inte frisyren. Vill att min lugg ska växa ut och bli lång, eller i alla fall gå över halva ena ögat. Nu är den precis ovanför ögonbrynen, lite kortare till. Gaaaah!
Funderar starkt på att köpa en peruk inom en snar framtid för jag orkar inte med mitt hår. Det blir aldrig bra, är väl bra en gång om året. Jävla skithelvetes hår.
Nu ska jag deppa med en mugg blåbärste.


Celine:

Jag blir sällan nöjd med mitt heller.

2012-03-02 - 19:09:10
Länk: http://phantazia.blogg.se/
Emma:

Svar: Jaa. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att släppa taget om vissa, önskar att det vore mycket lättare D:.



Jag måste försöka "klösa mig ur det" för kan inte ha det såhär längre.. vet att vi i alla fall är vänner vad som än händer och det känns jävligt bra :D



Aw, tack vännen!♥ alltid kul att träffa dig med<3

2012-03-02 - 19:57:02
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Sam ~ *:

Fin färg! Hår är jobbigt ibland. :c

2012-03-03 - 00:38:36
Länk: http://samspooky.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.