I found something nice!

Ibland är det allt bra tur att man har tre olika sorters nyanser av brunt löshår liggandes. Hittade en nyans som var nästintill precis samma som mitt hår, så det ska jag limma fast och ha i luggen så mitt hår inte ser lika bedrövligt ut. Snyggare med lugg till den frisyren jag ska klippa också. Synd bara att det är kanekalon hår och inte går att färga. Det är därför det bara legat och skräpat (som mina andra två bruna/svarta nyanser) för de köpte jag på Tradera där det stod att det var 100% äkta mänskligt hår men icke. Det händer noll när man färgar det. Lite dumt med tanke på priserna, de var ju bara någon femtiolapp billigare än att köpa äkta löshår. Får skylla på min stress att allt ska ske nu nu nu och jag inte kan vänta en dag eller två. Nu måste jag i alla fall vänta två dagar på lim och på ett tio-pack svarta piercingkulor för endast 49kr! Det var jag tvungen att ha, ska ju byta alla piercingarna till svarta. Har egentligen inte råd med detta, har fått ta det på mina Telenor pengar (jävla impulsköp, impulshandlingar och impulsivitet i övrigt) som ska vara till att betala datorn, men kommer nog bara saknas en femtiolapp eller en hundralapp max, så kan alltid be dem skjuta upp fakturan om det nu blir akut nödvändigt.
Okej, räknade nu att det kommer fattas 44kr för mig att ha råd med Telenor fakturan. Det borde ändå min mor gå med på att låna ut tycker jag. Någon i alla fall. Jävla lån hit och dit. Men måste låna, och såklart betalar jag ju tillbaka så fort jag får nya pengar! Jag är inte så ond att jag roffar åt mig andras pengar utan att betala tillbaka. Bara så ni inte får någon slags konstig uppfattning om mig, eh.

Är i alla fall riktigt glad över att jag hade brunt löshår som matchar mitt egna. Inte på pricken, men nästintill i alla fall och det är ju alltid något! För min lugg gick visst inte alls till precis ovanför ögonbrynen, den går till mitten av pannan och det ser förjävla fult ut på mig. Vet inte riktigt hur den blev så kort, för när jag klippte den klippte jag den inte så satans kort i alla fall. Mysko.

Nåväl, nu får jag väl lämna inlägget och hoppas på att beställningarna kommer snart! På fredag blir det byte av piercingar, om inte redan på tisdag då jag ska träffa min kontakt på vuxenpsyk. Kan ju dra till piercingstudion efter det kanske. Hoppas på sol och värme!

Nu ska jag sova. Godnatt!
Percy:

Varför tar du inte fakturorna först och sen använder de pengarna du får över?

2012-03-05 - 08:35:09
Länk: http://butterflykisses.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.