I may be easy, easy to hate. But you're so fucking easy, easy to break

Goddag!
Igår limmade jag i blont löshår i underhåret i luggen. Tyckte det blev fint med en kontrast mot det mörka och det blev det. Nu behövs det bara klippas, vilket är om exakt en vecka!

Vad gjorde jag mer igår? Jo, jag piercade båda näsvingarna! Det gjorde ont som satan, värre än någon annan piercing tycker jag. Så minns jag inte att det kändes när jag hade näsvingen på vänster sida förr. Och så blödde det massor, ehe. Och mina bananabells smycken (böjda stavar) tappade jag två kulor till för att jag var allmänt klantig, så fick sätta i ett örhänge i vänstra näsvingen och ha en bananabell i högra. Ska ju givetvis inte ha det så, har beställt två fina näspiercingar med vita kristaller som jag antar kommer imorgon :) Ser lite dumt ut för det är lite olika storlek på de jag har i nu. Men jag överlever, som tur är. Luggen täcker ändå halva ansiktet så, HAHA.

Nu väntar jag på posten. Ska se om man fått något roligt, vilket jag betvivlar men ändå. Alltid skoj att kolla posten!

Lyssnar på Jeffree Star och har tråkigt. Igår såg jag på Charlies Angels, hoho. Många år sedan man såg den!

Imorgon ska jag träffa Ulla, min nya psykolog, för första gången. Efter det ska jag och Emma kolla om den frisörsalongen jag klipper mig hos har någon ledig tid, för då ska Emma raka sin sidecut! Kommer bli asnajs! :D

Nu har jag inget mer att skriva om så avslutar här. Pusshej!
M:

Nej,jag får verkligen ingen frihet.Och nu väntar bara en inläggning.Kram<3

2012-03-20 - 14:56:33
Länk: http://ilandetingenstans.blogg.se/
Anonym:

Sv: Tack så mycket fina du! Jag har ett 70-300 mm teleobjektiv så kan zooma riktigt rejält med det!

Kan förstå det, var bara tvungen att fråga eftersom du är så sjukt duktig på att koda och så! Ta hand om dig <3

2012-03-20 - 17:28:12

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.