Lång dag

Hej bloggen!
Idag var Emma och snaggade sin sidecut, det blev jättefint och passar henne kanon!
Efter klippningen gick vi till Fairlane, piercingstudion här i stan, och så fick jag bytt min septumring till silver.
Vi åkte hem till mig en snabbis för att kolla om posten kommit, men det hade den inte gjort än men den kom ca 5 minuter efter att vi kollat den och där fick jag den gröna hårtoningen jag vann av Aspiga Celine, samt mina två nässmycken. Var inte så lätt att sätta i dem alls, inte som jag minns det i alla fall. Men fick i dem tillslut och det blev bra :)

När vi var klara med att öppna paket (eller jag, rättare sagt) åkte vi tillbaks till stan för jag skulle till psykologen och Emma var så snäll och väntade på mig i väntrummet.
Hos psykologen fick jag med mig hem en bok som heter Hjärnchipsets Hemlighet som jag ska kika lite i, för att se om jag känner igen mig något i det som står. Och vi ska endast utreda om jag har en psykossjukdom, alla övriga diagnoser ska utredas på vanliga öppenvårdsmottagningen. Så får väl se hur det blir med diagnos.

Väl klar inne hos Ulla, psykologen, gick jag och Emma till en bankomat så Emma kunde se hur mycket pengar hon har kvar. Efter det åkte vi hem var och en till sig och nu sitter jag här.

Mamma ringde och sa att Visma skickat ut ytterligare en påminnelsefaktura. Blir så irriterad!
Min syster ringde dock om lite roligare saker, nämligen att hon blivit erbjuden att fotas och stylas gratis, och får ta med sig fyra stycken personer, och frågade om jag ville vara med. Eftersom jag inte har något bättre för mig sa jag ja. Men kommer se ful ut på alla bilder, det vet jag redan. Tur nog ska jag inte köpa några så lalalalalala.

Usch, nu fryser jag så ska ta på mig min fula fleecetröja, haha. Talk to you later!
Emma:

tack för idag vännen♥

2012-03-21 - 19:58:57
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Celine - Änglamamma med Aspergers Syndrom | Nya tävlingar!:

Hoppas du blev nöjd när posten kom. =) Skulle väldans gärna se foton på dig. Tycker du är jättefin ju. =)



Missa inte mina nya tävlingar. =)

2012-03-21 - 21:26:13
Länk: http://phantazia.blogg.se/
Anonym:

Vet hur hemskt det är att drabbas av psykos,lider fortfarande av jobbiga minnen från de gångerna...men man kan bli bättre,tyvärr kanske aldrig helt bra men bättre iaf! Jag vill hoppas det :)

2012-03-22 - 21:17:15
Länk: http://Nogg.se/aeylita

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.