Långpromenad och sallad

Idag har jag varit hos mamma. Vi gick en långpromenad med Tex i värmen och det var underbart härligt!
När promenaden var över gjorde jag sallad till mig för jag fick lov att äta hos mamma :) Var sjukt längesedan jag åt sallad! Gott var det i alla fall. Sen satte vi oss i solen, jag mamma och Tex och bara gottade oss. Åkte hem halv fem och nu sitter jag här utan att ha något att göra. Funderar på att baka blåbärspaj någon gång, det är så himla gott! Har tänkt på blåbärspaj hela dagen typ. Haha.

Den 27e ska jag klippa mig och jag längtar verkligen! Som det är nu måste jag ha hatt eller basker för att dölja håret som ser förjävligt ut. Luggen är okej, den är det inget fel på men håret där bak är en katastrof! Så ska bli skönt att klippa av det.

Nu har jag inte något mer att säga. Är sugen på choklad, men har ingen :( Och inga pengar heller. De kommer om två veckor. Segt. Aja ha det fint alla söta läsare, ni är fina allihop!
Sam ~ *:

Det är så skönt med vår nu. <3 Blåbärspaj är gottit!

2012-03-12 - 18:36:01
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Celine - Mamma uppgraderad med AS | Tävla hos mig!:

Nu är tävlingen om den gröna hårtoningen avslutad. Titta om det var du som vann.

2012-03-12 - 19:04:25
Länk: http://phantazia.blogg.se/
Emma:

Svar: Ohja♥



jag med. det finns många fina fonter på dafont :)

2012-03-13 - 13:12:53
Länk: http://xkiddown.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.