Min dag

Åh, idag har jag inte gjort så mycket alls. Diskat, dammsugit, gosat mycket med Zelda och suttit framför datorn. Imorgon ska jag tvätta men mycket mer än så har jag inte planerat för veckan. Suttit framför Tumblr en stund också, och hittade massa fina bilder på Creepers (skorna på bilden) och längtar verkligen efter att prova ett par i juni när jag och Emma ska till Göteborg! Passar dem så köper jag dem. Får försöka spara lite pengar från aprils bidrag, och det i maj, och så fyller jag ju år i maj också så jag hoppas på att få pengar för det är det enda jag riktigt behöver. Jag hoppas storlekarna inte är så konstiga som det paret jag faktiskt köpte, med leopardmönster, utan att de sitter normalt. Är ju lite knepigt med amerikanska och engelska storlekar. Men jag har 39/40 och de har 39,5 i storlek, så det borde ju passa men de jag köpte var alldeles för stora, kippade och jag fick skavsår som in i bomben. Därför fick jag skicka tillbaka dem. Men dessa är av ett annat märke så min förhoppning är att de kommer passa.

Nästa vecka ska jag till min nya psykolog. Läst klart boken jag fick med mig hem från förra mötet, som handlar om en psykos. Och jag kände igen mig väldigt mycket. Så får gå igenom det med henne, samt att vi skulle gå igenom en punktlista med saker för att se vad som stämmer in och vad som inte gör det.
Veckan därpå ska jag till min handläggare på soc. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men hon ville lägga upp en handlingsplan. Får väl se hur det blir, vad som händer framöver osv. Jag känner att jag inte är "frisk" nog för studier eller arbete ännu. Jag mår fortfarande otroligt dåligt, har mängder med ångest om kvällarna och skär mig än. Stundvis vill jag bara dö, andra dagar vill jag leva. Jag lever i en gråzon.

Nu blir det väldigt mycket text här. Glöm förresten inte att uppdatera webbläsaren för att se den nya designen.
Sam ~ *:

Jag vill också ha creepers. ;_;

2012-03-28 - 19:55:20
Länk: http://samspooky.blogg.se/
Rebecca:

sv; Nej alltså jag har inget emot barn men vll inte ha det själv bara. Vet din mamma om att du inte vill ha barn? Vad säger hon om det? jag ska försöka säga det för jag är så ledsen att göra dom ledsna. tack för att du bryr dig om mig

2012-03-28 - 21:44:46
Länk: http://kentspoke.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.