Nyklippt och nyshoppat

Idag var jag och klippte mig. Blev lite väl kort där bak, ville ha en halv centimeter men det är nog 3mm ungefär, haha. Men men Emma sa att det såg bra ut och det såg bra ut i spegeln (även om det var min utväxt som var kvar, men har färgat den nu) så jag får lita på att det ser bra ut. Luggen blev mer snedställd och resten toppades bara. Är nöjd, har precis färgat håret och ätit mat (vegetarisk chorizokorv) och fotat lite av det jag införksaffat mig under dagens shoppingtur. Eller månades, kanske man borde säga haha.

Köpte:
3 par trosor, superfina, från Gina Tricot. 149kr.
En bikini-topp som även går att använda som BH, också den från Gina Tricot. 129kr.
Ett par svarta, supersnygga solglasögon från Gina, 59:-
Ett par hängsleshorts från H&M, 299:-
En supermysig gul-vitrandig tröja från Cubus, 49:-
Ett marinblått och vitrandigt linne med längre tyg i ryggen, 79:- från H&M
Smink; foundation, puder, foundationsvamp och ögonbrynspenna från H&M. Minns inte vad det gick på direkt.

Det var dagens inköp. Här kommer lite halvkassa bilder på kläderna i alla fall:









Haft en superbra dag, tack till Emma som var med och gjorde den ♥
Har även lämnat in en medicinräkning till soc och följt med Emma till ungdomsmottagningen, men de kom aldrig ut och öppnade dörren trots att jag var där och knackade på väldigt hårt efter att vi väntat ett bra tag. Så vi drog för vi orkade inte vänta mer.

Vädret har varit underbart, varmt och soligt, dock lite kvavt. Och just ja, Maxi har 3 Hälsans Kök produkter för 85:- så köpte den vegetariska chorizon, coctailkorvar och soyabullar. Nomnomnom. Hade även en värdecheck på 50kr så det blev ännu billigare :D

Det var allt för nu. Bild på håret kommer någon gång som någon kan fota mig bakifrån, så man ser hur det ser ut där :)
Lizz:

Dö kentdöden under 451 sekunder.

http://www.youtube.com/watch?v=VB12iCO8MkU&feature=player_embedded

2012-03-27 - 21:53:41

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.