Snö igen och annan skit

Fy satan vad mycket snö det har kommit på bara en natt! Tur att det redan är plusgrader igen och att snön börjat tina. Usch, våren var ju här och så kommer snön och förstör allt. Men det ska bli upp till 11 plusgrader nästa vecka, det ser jag fram emot!

Idag har jag varit hemma hos mamma, gosat med söta Tex, ätit varma mackor, pratat om allt och inget och suttit tyst och lyssnat på mamma och syster prata. Syster var också där idag.
Fick resten av mammas cigaretter; ett paket mini cigg (Blend smooth menthol) och de är väl helt okej bara att de tar slut med en gång och är galet smala haha. Jag röker ju annars långa silvriga Level, så det är lite ovant att röka såna pyttecigaretter. Bättre än inget alls, säger jag som är luspank med 6kr på bankkontot och 0kr i plånboken. Och soc strular, som vanligt. Jävla soc alltså...

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, gosa med Zelda och lyssna på bra musik. Och ni kan ju få lyssna på den här grymma låten (listen and love) medan ni läser inlägget. Den älskar jag! (Rancid - Start Now)



Imorgon ska jag till soc och lämna papper och en notering, för allt strul som de vill att JAG ska betala trots att de från början beviljade att betala sjukresorna för mig. Sen blev det massa tjat när jag fick påminnelseavgift för att min handläggare inte betalt den, så säger dem att de inte tänker betala för att de inte vet vad fakturan gäller TROTS att jag sagt det typ tusen gånger och de har originalfakturan... Så jag ska lämna in pappren igen och se vad som händer. Jag har då inte råd att betala 500kr plus den kommande fakturan på 350-450 för sjukresor som jag åkt efter den första fakturan. Jävla strul med soc hela hela tiden. Dubbelt där. Men så är det. Pusshej.


Mathilda:

sv; tack så mycket! :)



Jag är nog lite för koffeinkänslig (blir skakig och får hjärtklappningar), men annars så blir man riktigt pigg av dem. Och de funkar bra för prestationsförmågan när man tränar :)

2012-03-08 - 19:25:12
Länk: http://anomalis.blogg.se/
Sam ~ *:

Vad söt! <3

2012-03-08 - 20:19:10
Länk: http://samspooky.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.