Nytt piercingsmycke med mera

Idag fick jag med mig en skönhet hem, nämligen en 4mm hästsko ring till min septum! Var syster som var snäll och la ut, dock kostade den 99kr, vilket jag tycker är jävligt dyrt för en hästsko men ska jämföra med olika sidor sen om de kostar så överallt eller om Partaj tar lite extra betalt. Den är i alla fall fin, men var lite knepig att skruva fast då ena sidan har ett hål igenom och en tagg där den ska fästas, och andra sidan var tvärtom. Men det gick tillslut :)
Anledningen att jag fick köpt en ny var för att kulan till min BCR ring (ball closure ring) lossnade idag, och jag satte i den i förrgår (?) hos piercern som ni kanske minns att jag skrev om. Så blev jävligt less och fick sätta i en 1,6a för att ha något i hålet i alla fall, men det hade ändå växt igen lite sen när jag kom hem och skulle sätta i det nya smycket, så fick ta nålen genom hålet igen. Och det kittlas ju så förjävligt så ögonen rinner. Åh.

På tisdag blir det klippning, och Gud vad jag tjatar om det men det ska bli så skönt att klippa sig! Hoppas verkligen jag passar i frisyren också. Annars får jag agressioner, lätt.
Så ska jag till Överby efteråt och införskaffa mig lite saker; smink, underkläder, kanske något mer. Saker jag behöver i alla fall. Köper aldrig underkläder haha. Kanske borde göra det lite oftare när jag tänker efter...

Idag har tidgen gått både extremt långsamt och jättefort. Men nu vill jag att dagarna ska snabbt, snabbt, snabbt så jag kan få tisdag nu. Mitt tålamod är inte så bra förstår ni.
Nej nu har jag inget mer att skriva om. Dagen har varit okej, that's about it. Nu ska jag chatta med Emma och lyssna på Good Charlotte. Pusshej.

Emma:

Vilken tur att du fick tag på en ny septumring och bra att du har haft en fin dag! :D



Tror att du kommer passa bra i frisyren och hoppas du hittar allt du behöver :) får se om jag kan följa med eller inte.



Good Charlotte är brabrabra! :D



kram♥

2012-03-23 - 20:16:00
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Felicia:

Vad kul att du ska klippa dig!<3 Men ååh det där med tålamod är inte min grej heller riktigt ;)

2012-03-23 - 21:20:41
Länk: http://plasthjartan.blogg.se/
Isabelle :]:

Ha en bra helg :D

2012-03-23 - 21:30:47
Länk: http://isaloll.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.