What do you want from me?

Sitter med en blekning i håret, med 25 minuter kvar av verkningstiden. Det lila är borta, men resten är rosa. Hoppas (jag antar också att det går) att den bruna kan färga över. Otålig som jag är stack jag till ICA och köpte mig två av MOOD's blekningar och en guldbrun hårfärg, även den från MOOD. Dock blir den guldbruna mörkbrun på mig, i alla fall tidigare gånger jag haft den. Men jag hoppas detta blir bra nu. Och att klippningen blir bra också. Ska ringa och boka tid redan imorgon, och hoppas på en tid kring 28e-29e nån gång. För det det är då jag har fått pengar och betalt av alla räkningar.

Nu ska jag fortsätta lyssna på New Found Glory och vänta på att blekningen ska sköljas ur. 18 minuter kvar :)

Celine:

Den guldbruna blir mörkbrun på mig med utan minsta tillstymmelse till guldnyans. Numera köre jag blåsvart och jag gill<ar det. =)

2012-03-04 - 21:06:36
Länk: http://phantazia.blogg.se/
Emma:

Svar: taaack vännen!♥

tror att håret kommer bli kanon :D



kram

2012-03-04 - 21:31:32
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Sam ~ *:

Åh spännande!

2012-03-04 - 22:22:48
Länk: http://samspooky.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.