Awesome gårdag/natt!

Jag tror att folk har missuppfattat det hela lite. Har fått många kommentarer som säger: "hoppas du kan må bättre igen" eller "det går att må bättre igen". Grejen är att det aldrig har varit bra, så det finns inget "igen".

Vill även skriva att min dag i Göteborg med bästa sällskapet varit enormt bra. Köpt en kaptensmössa, silvertoning, ätit på Pizza Hut, varit på Rockbaren för första gången, träffat awesome folk där, samt träffat lite folk här hemma när vi kom hem. Varit super verkligen, och vi ska åka till Rockbaren fler gånger, lätt!

Var även en 42 åring som stötte på mig, och frågade om jag tyckte det var för stor ålderskillnad. Jag svarade att ja det tyckte jag. Sen ville han ha mitt nummer, och sprang runt och frågade folk efter en penna så han kunde skriva ner det. Självklart angav jag inte mitt riktiga nummer, utan hittade på något. Läskigt folk det finns alltså!

Nu har både Emma och Zelda däckat, såhär dags på morgonen. Själv kan jag inte sova, jag är inte trött.
Om en timme kommer hemvården med mina mediciner, så jag lär ju vara vaken då. Sen ska jag köpa två blekningar till idag, så att håret kan tonas silver sen. Ska vänta till på på tisdag innan jag bleker igen, så håret får vila lite. Blekte det för andra gången i fredags, så det får vila ett tag till.

Nu tråkar jag runt, för inte en jävel är vaken på MSN eller Facebook, i alla fall ingen som skriver till mig. Men big surprise där, är aldrig någon som skriver till mig på Facebook typ. Fick några grattis i fredags, det var fint, men utöver födelsedagar får jag aldrig något i princip.

Min rygg gör ont, och jag har spenderat kvällen och sitter fortfarande, i min nyinköpta Broder Daniel tröja. Är så glad att jag äntligen köpt en! Den är superfin!

Nu ska jag leta socialt folk. Hej då.
Rebecca:

Jag brukar göra så att om det är en person jag vet fyller år och som jag tycker om lite extra mycket/betyder extra mycket för mig så skriver jag inte grattis på deras facebook-logg utan smsar/ringer/skickar ett meddelande istället för att dom förtjänar det tycker jag. Så det var därför jag inte skrev på din logg. Men du såg mitt sms va? Och vad fint att du hade en sådan fin dag.

Och så ett litet svar: Du har så rätt så. fina du. Jag längtar tills vi ses.

2012-05-27 - 21:29:55
Länk: http://kentspoke.blogg.se/
Emma:

Tack för en superfin och suoerbra lördag! Du är bäst vännen och förtjänar det bästa du kaj få! älskar dig♥

2012-05-28 - 20:17:38
Länk: http://xkiddown.blogg.se/
Rebecca:

sv; jaa, det går alldeles för fort allting.

Åh vad bra att smset kom fram och att det gjorde dig glad <3 Du är så fin så.

2012-05-29 - 17:11:09
Länk: http://kentspoke.blogg.se/
rebecca:

sv; åh tack åh vad glad jag blir <3

2012-05-29 - 18:02:25
Länk: http://kentspoke.blogg.se/
Celine - Maskrosbarn med Aspergers |:

Men jag hoppas att du får uppleva hur det är att få må riktigt bra, hur det känns när livet bara sprudlar i krppen.

2012-06-01 - 21:36:24
Länk: http://phantazia.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.