En fin dag

Köpte en jättefin klänning idag som jag ska ha på min födelsedag. Nu är pengarna från mormor slut.
Kollade även på Converse, men det fanns bara röda, svarta, vita och gula. De marinblå fanns bara i låg modell, och jag vill ha ankelhöga. Funderar på de gula, har velat ha gula också. Vill ha alla färger på Converse, det är absolut min favoritsko. All Star. Men men, man får köpa när man har råd, vilket är sällan. Men mina lila och röda har ju börjat gå sönder, så jag behöver ju nya. Synd att de inte hade ankelhöga marinblå. Men det får bli de gula.

Har förövrigt haft en fin dag med Emma. Vi spelade lite PC-spel hos henne efter en tur till Överby. Sedan gick vi till en park, gungade en stund och sedan drog vi hem till Emmas vän Viktor och där var även Viktors kompis Markus. Var trevligt.

Fruktar dock ett visst samtal jag förmodligen kommer få imorgon. Jag är ganska säker på att jag kommer få en utskällning, för när den som ringde idag ringde så lät hon väldigt arg. Och jag sa att jag inte kunde prata för jag satt på bussen till Överby. Inte mitt fel att hon och company missköter sitt jobb. Jävla svin allihop. Hatar allt som har ordet "vård" i sig.
Emma:

Tack för en trevlig gårdag! Du är bäst vännen, verkligen! Jag älskar dig och vill bara säga att du är underbar♥ är så glad och lyckligt lottad att jag har dig♥



hatar också allt som har med ordet vård att göra. jävla idioter som inte sköter sitt arbete rätt. du ska inte behöva lida pga dem :o.



finns här för dig om det är något - ALLTID!!!!!♥

2012-05-24 - 10:02:08
Länk: http://xkiddown.blogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.