En klassiker

Laddar ner Mysteriet På Greveholm, ser fram emot tvåan och känner att jag är glad som faktiskt fick se den här julkalendern när den sändes 1996. Det är min absoluta favorit av alla julkalendrar jag sett, och det ska bli mysigt att få se på den igen.
Jag hoppas tvåan är lika bra eller i alla fall någorlunda. Ser ni fram emot Mysteriet på Greveholm 2? :)
Anonym:

Ville bara säga att man inte ser hela din design, det är som att en centimeter försvunnit på vänstra sidan, så man missar en del av din text :( /deerheart.blogg.se

Skickat från min iPhone

2012-09-09 - 18:02:00
Sam ~ *:

Åh, det var bästa julkalendern indeed!
Ska det komma en tvåa?

2012-09-11 - 18:11:43
Länk: http://samspooky.blogg.se

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.