Paus?

Jag kommer nog inte blogga här på ett tag. Förmodligen, vet inte säkert. Det hela beror lite på ork och så.
Just nu vill jag inget hellre än att stå längst fram och se Kent spela igen. Tillsammans med vackra, fina, underbara, älskade Julia vore inte fel. Gud vad jag saknar min ängel. Emma ska ju såklart vara med, det måste hon. Emma är bra, väldigt bra. Alla jag känner är bra.

Mitt sår på vänsterarmen är infekterat. Det luktar riktigt illa. Men jag ska vänta och se hur det artar sig, för jag kan ju inte svälja tabletter om jag nu skulle få antibiotika. Får krossa dem i så fall och då spyr jag bara av smaken. Så hoppas infektionen lägger sig.

Fick hem ett par superfina skor igår, som jag inte minns jag beställt ehe. Ska ha dem på julafton om det inte är snö och halt.

Just nu lyssnar jag på Kent och nu lämnar jag inlägget. Så får vi se om vi hörs senare, imorgon eller på ett tag.


Rebecca:

Hoppas att du kommer tillbaka snart och att vi ses på kent i Göteborg.

2011-12-21 - 19:17:30
Länk: http://kentspoke.blogg.se/
Julia:

Jag vill inget hellre än stå där längst fram med dig och se dig le, se dig lycklig. Jag vill göra dig lycklig. Dock har jag ju som sagt ingen aning om hur min framtid ser ut, om jag har jobb kan man ju inte ta ledigt hur som helst heller. Men vi får se, när det närmar sig. jag älskar dig <3<3<3 du är världens bästa <3

2011-12-21 - 22:02:22
Länk: http://fuckingsilence.blogg.se/
^:

Hej, är ny när det gäller blogg, skulle vara kul om du kunde kika in, kram!

2011-12-22 - 04:02:52
Länk: http://musikenslutadealdrig.blogg.se/
Rebecca:

sv; jag tror det, är ungefär 70% säker. jag och min kompis kommer nog dit vid nio - tio men jag tycker absolut vi ska träffas! kommer träffa ganska många där så ska försöka hinna med att träffa alla men jaaa dig vill jag jättegärna träffa! jaaaaa jag längtar med men vill inte få upp förhoppningarna än då jag inte är helt säker på att jag får gå, men åhååhåh kommer bli fint att träffa dig då! <3

2011-12-22 - 20:35:06
Länk: http://kentspoke.blogg.se/
I♥photo - Tilda:

God Jul!

Jag hoppas du får en underbar dag med mycket paket och härlig mat tillsammans med din familj eller vänner! :)



Kram Tilda *

2011-12-24 - 13:43:55
Länk: http://iheartphoto.webblogg.se/

Namn:

Email:

Din bloggadress:

Kommentar:


Spara.
TILLBAKA.
Emelie Segerlöf, mer känd som Angelstar eller Stjärnängeln.
Bloggar om min tråkiga vardag och allt som händer kring den. Jag har en blogg utöver denna som endast ett fåtal personer känner till. I den bloggen skriver jag om hur det är att leva med psykiska besvär såsom depression, ångest, självdestruktiva beteenden och inre demoner.
Tycker du om min blogg är du välkommen att följa den via Bloglovin'. Länken är precis här nedanför.

Jag återkommer med mer information när jag listat ut vem jag är.